ONLINE SHOP

BISNES DROPSHIP ONLINE

Assalamualaikum salam sejetrah

Perkenalkan nama saya Aziman bin jamaul,
Saya Anak yang 2 Daripada 5 Adik beradik Tidak Mempunyai Sekolah Yang Tinggi Dan Juga Perkerjaan Yang Sangat Baik,
Tujuan Saya Menulis Blog Ini Bukan lah Untuk Di poromotkan Bukan Juga Bertujuan Untuk Mengaut Keuntungan Semata Mata Untuk Kepentingan Sendiri.

   Pada Mulanya Saya Tidak Terfikir Untuk Kongsikan Blog ini Untuk Di Pertontonkan Kepada Umum,Namun Bila Di Fikirkan Balik Tidak Salah Untuk Di Kongsikan Pada Mereka Yang hendak Memerlukan Bisnes Yang Saya Temui Sejak 4 Tahun menerokai Perlbagai Bisnes Online Namun Semua Yang Saya Temui Hanya Penjual Copy past Melalui Online ,Malahan Ada Juga Yang Mengelar Dirinya Sebagai Sifu Otai Hartanah Dan Berbagai Bagai lagi...
   
     Ini Jalan Cerita Saya,Saya Ingin Kongsi Kan Kepada Semua,,,Mungkin Anda Tahu Apa Itu Drop Ship melalui Online,,,Dropship Adalah Satu Perkerjaan Di Mana Kita Hanya Jual Barang Orang Lain Melalui Online Yang Di Panggil { AFFILIATE MARKETING} Kerja Kita Hanya Promosi kan Proudct Mereka Melalui Laman Sosial Seperti Di Facebook, Twitter, Instagram, Dan Sebagainya...Bila Barangan Yang Kita Promo Di Beli Orang Melalui Online Sebahagian Dari Hasil Jualan Tersebut Akan Mendapat Komision Mengikut Persen Yang Di Tetapkan

   LIHAT GAMBAR CONTOH DI BAWAH


GAMBAR DI ATAS DI AMBIL MELALUI SCREEN SHOT BEBERAPA HARI YANG LEPAS





NAK JOIN BISNES INI DIRECT CALL 
KE NO HP: 016-663-7735
ATAU WHAT APP
SAYA BUKAN SEORANG HARTANA YA SAYA ORANG BIASA SETARAF MACAM ANDA SEMUA NAMA SAYA AZIMAN BIN JAMAUL JANGAN PANGGIL SAYA SIFU MALAYSIA.




Latest